Dalam blog saya kali ini, saya nak cerita sedikit ttg aktiviti kami selepas konvek pada keesokan harinya....lihat gambar di bawah ini......
Kawasan tajaan.....berhadapan Pulau Pangkor.
kelihatan Kaki Pancing yang sedang menunggu dgn penuh sabar
PJ Shahril sdg menanti prospek yang akan ditajanya....
Kawasan Tambak yang belum siap....yang akan dijadikan Pulau baru iaitu Marina Island berhadapan Pulau Pangkor...
PJ Irwan Bergambar dengan Prospek....tersenyum puas...
Peserta PBC akan datang ,,he,,he..... 15&16 Ogos 2009 di Hotel Seri Malaysia Taiping

No comments:
Post a Comment